I tatueringstankar

Jag var 16 år när jag tatuerade mig. Då hade jag länge drömt om det. Så till slut lyckades jag övertala mina föräldrar. Sedan dess har jag önskat om att göra minst en till. Men så har det aldrig blivit av. Problemet har varit att det inte funnits någon specifik tatuering jag tyckt om. För några år sedan bestämde jag mig alla fall var nästa ska sitta och det är på fram på axeln. Och snyggast tror jag det blir med en rund.

I helgen fick jag verkligen en spark i baken då min syster gav mig ett bidrag till en tatuering i födelsedagspresent. Har kikat runt på nätet och hittat följande som inspiration. Ser ut som att det lutar åt en lotusblomma eller liknande.

20130122-000735.jpg

Hittade även följande som förmodligen kommer att bli av lite längre fram. Älskar idéen med fotavtrycket!
Den andra tatueringen symboliserar mor och barn. Väldigt vacker på ett enkelt sätt.

20130122-001358.jpg

Kommentera

