Första steget

Trappa

Med några dagar kvar till nytt år tänkte jag börja blogga.
Här kommer man att kunna följa mig och min familj i vardagen.
Tips/tankar om barn, spa, hälsa och kanske ett och annat inlägg om renovering/inredning.

Snabbt om ”jag”:
Har en man och en son född i oktober 2012.
Fyller snart 30.
Bor i ett 30-tals hus sedan sommaren 2011 och har sedan dess totalrenoverat invändigt.
Föräldrarledig från arbete som operativ projektledare på reklambyrå.
Intresserar mig för resor, inredning, träning/hälsa och såklart att umgås med nära & kära.

I detta nu förbereder mannen förrätten till nyårsafton och lagar kvällens middag, köttfärssås och spagetti (en äkta söndagsmiddag). Och jag sitter i vardagsrummet och ammar samtidigt som jag bygger upp denna blogg.

Kommentera

